Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 21 Nov 2024 11:40:22 +0200

Tere!

Vormsi Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2411371/13194 
aadressile Lääne maakond, Vormsi vald, Kersleti küla (Mobiilsidemast) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Ehitusseadustik § 54 lõige 6 punkt 1. 
Transpordiamet on seadnud lisatingimused: 1. Mast peab olema värvitud 
sektsioonide kaupa punaseks (või oranžiks) ja valgeks. 2. Valge ja punane 
(või oranž) tähistus peab katma masti täispikkuses. Masti kogukõrgus tuleb 
jagada 7 võrdseks osaks ning sellele vastavalt arvutada ühe värvisektsiooni 
kõrgus. Alumine ning tipmine sektsioon peavad olema punased (või oranžid). 
3. Mast peab olema valgustatud kahel tasapinnal paiknevate igast 
lähenemissuunast nähtavate lennuohutustuledega. 4. Lennuohutustule 
parameetrid peavad vastama Rahvusvahelise Tsiviillennunduse Konventsiooni 
lisa 14 (ICAO Annex 14) tabelis 6-1 kirjeldatud madalintensiivsusega tüüp B 
tulede nõuetele (vt manuses low-intensity type B). 5. Masti täiskõrguse 
saavutamisel teostada selle asukoha ja kõrguse mõõdistamine. 
Mõõdistustulemused edastada Transpordiameti lennundusteenistusele.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27184728>  (menetlus nr: 
462234), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 02.12.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Vormsi Vallavalitsus) või menetleja (RIINA NEDZELSKIENE) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister